snowday again

Detta är helt otroligt! Det snöade iofs one inch under natten, men iaf. Nu typ hör man hur allt bara smälter från taket för att de är varmare ute! Sen så ska de självklart regnsnöa ute också!
Iaf, min HM väckte mig kvart över 7 imorse och sa att yngsta tjejen va vaken, yey! Så jag går ner, halvt död typ och lägger mig i soffan. Hon glor på spongebob självklart ;) Tror ni inte jag råkar somna? jooooo! Men men, lilltjejen spela wii och hade sig.. Men jag va vaken där ett tag, blunda lite bara. Sen vid 10 typ kommer älsta ner och joinar oss, för då har han vaknat! Mycket trevligt.
Så nu är kl typ kvart över 11, och lilltjejen har fixat playdate till sig själv! Underbart säger jag. Killen spelar Wii och jag sitter här och dricker mitt efterlängtade kaffe så att jag kan hålla mig vaken. Efter 12 någon gång ska jag och killen upp på hans rum då vi ska stor rensa hela hans rum! Får se hur de går! Sen ska jag se om jag kan få ta tag i tjejens garderob, så att tjejerna kan leka någon annanstans, Och lite senare på eftermiddagen om de vill så blir till att hyra film! :) Gud så snäll jag är! Iofs vare mamman som sa att vi fick de, men iaf! Hyr ju film på tv! :D Sånt uppskattas!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0