Ut?

I'm baaack!
Dagen har gått ovanligt fort! Vid 12 tiden åkte jag och barnen till McDonalds och åt lite lunch, satt där ett bra tag och skrattade och barnen lekte med sina leksaker de fick!
Efter det tog vi bilen till Barnes&Nobles. Där vi gick runt och kollade på böcker. Hittade faktiskt några jag skulle vilja läsa, men orkar inte köpa :p
J, äldsta killen han köpte sig ett lego kitt där man ska bygga emiper statebuilding och en bok. Och lillen J hon köpte sig en bok typ för American Doll grejjer, typ om hur man fixar sig så att huden, håret och naglarna mår bättre! :) SÅ nu har vi suttit här i soffan sen vi kom hem och lillen J har fixat mitt hår :p haha, Nu är det superfint! Kanske ska ha såhär ikväll? (a)

Jaha, ikväll då. Man kanske ska ta och gå ut? Nej, jag vet inte vad vi tjejer ska hitta på. V får se. Men gå ut låter riktigt lockande.
Men innan jag gör nått annat så ska jag svänga förbi duschen och äta min efterlängtade lax först.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0