10 månader

10 månder 10 månader 10 månader 10 månader....
Herregud, har det redan gått 10 månader. Det är ju bara helt sjukt.
idag har jag exakt 2 månader kvar att jobba. 8 veckor, 56 dagar.
De är seriöst inte okej. Jag vet inte om jag är beredd att åka hem än?
Va ska jag göra när jag kommer hem? Hur kommer allt vara?
Hur kommer det vara att träffa alla igen?
Tiden har gått för fort enligt mig. Jag kom ju nyss hit?
Och om typ 1 vecka åker min första resväska hem med massa av mina saker.
Sitter just nu i mitt rum som är TOMT rent ut sagt.
Har tagit ner alla bilder och teckningar, de ända jag har kvar är lite saker på
mitt skrivbord och kläderna i garderoben.
Pappan i min familj har börjat kolla på nya Au Pairer, vilket också känns konstigt.
Hon kommer antagligen komma om 8 veckor. och då ska jag lära henne alla basic saker.
Hon kommer bo i de rummet jag har bott i, i 1 år.
Hon kommer liksom ta hand om mina älskade barn.
Gud va konstigt.
Att liksom ens åka hem och bara sova i sin egen säng, kunna komma ner och äta
frukost i sin pjamas se ut som ett freak och bara inte behöva bry sig.
Kunna äta svensk, SVENSK, mat igen. Bara de liksom.
Snart åker jag på min resa till Californien och förhoppningsvis Miami också.
Tror inte jag kommer fatta att jag ska hem förens jag mellanlandar i Tyskland,
när dom säger på de planet att "Välkommna ombord, vi kommer landa i Stockholm Arlanda som beräknat"
Seriöst, kommer nog fatta de då först tror ja.
Shit, har så mycket tankar om allt allt allt allt!
Nu får de sluta!
Jag ska inte hem än, jag ska inte de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0