GREKLAND BOKAT!

Då va resan till Ios med min mamma och bröder bokad! WOOHO!
1 vecka blire i September, på ett otroligt mysigt hotel.
Kan inte längta mer!
Satt och kollade på massa olika idag över skype.
Och de ska jag säga är inte de enklaste:p Haha,
får typ skrika om du vill ha en syl i vädret att kunna prata.:P Nej då.
Men de blir ju annorlunda nu när jag inte är där liksom..
Men åååh. älskar hotellet, allt! Ska bli såå otroligt mysigt att åka utomlands med dom, och bara 3½ månad efter att jag kommit hem!
Kolla här för att se hotellet! Nice va?!
Nej nu ska jag strax göra sista läxan med yngsta. Matte äre. Hah, man lär sig multiplikationstabellen igen kan jag säga! hah as bra ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0