Helgen

Jaha, då va det måndag igen..
Helgen har varit hur bra som helst! Spenderade hela helgen hos Tone, då hennes familj va borta.
I fredags blev det bara film mys och biljard kl halv 3 på natten:P Somna nog inte före 4 iaf!
Sen i lördags va vi uppe kl 10, eller ja tone iaf. Jag gick ner halv 11 :p
Gick på 2 promenader fram och tillbaka till walmart 2 ggr! Kan säga att mina smalben fortfarande dödar mig, och har träningsvärk lite här å var ^^
Andra gången vi gick dit va jennifer med som kom från hennes pojke! :) Åt hamburgare till middag och kollade på massa klipp från stockholm live! Haha, fasen va vi skratta! Dom är ju bara underbara!
Gjorde oss iordning och tog massa bilder med tones systemkamera och gick ut och satte oss på en bar i 2 timmar innan vi dog av trötthet och åkte hem igen. Glodde lite på tv och sen gick vi och la oss runt 2!
Igår vakna vi inte förens kl 12 och jag dog av min värsta huvudvärk ever! Åkte till starre med min bästa och sen skjutsade vi hem tone som börja jobba, jag och jennifer drog till subway för att äta. Men inte kunde jag de, spydde istället och åkte hem efter att vi va klara. Kunde dock äta den senare på kvällen.
Somnade inte förens kvart över 10 halv 11 då jag suttit och pratat med en kompis på skype.
Kan säga att idag är jag fortfarande grymt seg i kroppen och mår fortfarande illa. Va kan de betyda?
Kommer inte röra mig mer än nödvändigt idag kan jag säga! Skulle vara skönt att komma ut och gå dock, men jag tror inte jag gör de idag.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0