less then 2 month

Idag fick jag de där mailet jag väntat på. Har sett fram emot att få de, men idag när jag fick det fick jag seriöst panik.
Stog att jag har mindre än 2 månader kvar, och att jag måste fylla i all information innan den 1 April då allt ska vara inne.
Min resa hem till Sverige som jag inte varit i på 1 år, ska ajg nu boka ett flyg hem till.
Vet ni hur sjukt de känns eller?
De va idag jag fatta att "shit jag har verkligen bara 8 veckor kvar. De är ju ingenting" jag menar om 2 dagar har jag liksom varit här i 10 månader, 44 veckor och 309 dagar.
De här månaderna har gått sjukt fort, så va kommer inte 2 månader göra?
Har all planering klar dock, eller ja typ iaf! Så snart ska allt bara bokas! och jag ska fylla i papprena när jag är redo, men innan 1 april:p
Nej nu ska jag ja, gör nått! Love<3
En av de första veckorna här, maj 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0