Lill-lordag!!

God morgon allesammans! Hur ar det med er? Har ar det iaf jatte bra. Eller ja bra iaf!
Magen ar fortfarande konstig, vette tusan varfor. men jaja.  Sa kan det vara!
Barnen ar ivag till skolan! Skjutsade aldsta idag for forsta gangen, ehm, sen i mandags :p hah. Inte ofta jag gor det faktiskt.. Men han skulle pa en hjalplektion nu pa morgonen innan han borjar i skolan. Fattar inte hur 11 aringar kan borja kl 7.45 i skolan varje dag!?  Men idag va han dar 7!
Iaf, haller pa att stada for fulla muggar! Kanns som en san dag idag, men de kommer sluta i att jag somnar sen :p Nu nar jag haller igang sa otroligt mycket pa morgonen. Jaja.

Nej ater tillstadningen! Love<3

ps. Skulle vara kul om ni som laser min blogg vill kommentera lite mer :) Alskar kommentarer, eller kommer med forslag om vad jag kan skriva om? Natt nytt kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0