Nya välbehövda grejjer

Ja nu har jag inte uppdaterat sen ehm, i fredags? jaj..
Har inte orkat! haha har varit helt död efter helgen! Va ju i Silverbay, Albany på en au pair kurs.. Mina sista timmar gjorde jagf där:P 36 timmar^^ fy fan. Men kan ju säga att de va lätt införtjänade timmar :P
Jag och jennifer hade lektioner som "creative story telling", " American holidays", "American politics", "göra drake",
"Music for kids" och lite sånt :P inte så jobbigt med andra ord!
Annars då, jo idag införskaffade jag ÄNTLIGEN en data väska, efter bara 10 månader^^ Sen blev de till att gå in i våran skandinaviska butik och handa lite godis och MÖRKT bröd och svensk ost! Fatta att jag är lycklig?! Och lite annat små skit som jag behövde:)
Sen igår bokade jag även flyg hem till sverige, eller ja iaf vilka datum jag skulle vilja åka hem på! Men det är en HEMLIS ;) så ingen kommer få veta att jag är hemma förens jag faktiskt kommer vara hemma! Haha, älskar de!
Snart så ska jag ut och möta första ungen vid bussen och se om han vill gå på karate idag eller inte, han har någon konstig hosta som vägrar ge sig..
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0