Rensning

God Morgon alla glada! :) Hur mår ni?
Jag mår faktiskt riktigt bra idag! :p
Morgonen har varit helt underbar, innan jag och lilltjejen gick ut till henens buss,
satt vi och kollade på massa söta bilder på olika djur!
Asså man dör ju en smula! Dom är ju bara för söta!
ISKALLT ute idag också! Va hände liksom?
Va ju varmt igår :O Jaja, hoppas att de är bättre imorn.
Idag, eller ja nu, iaf så håller jag på att rensa ut kläder igen.
Kände att de behövdes. Och sen kanske jag drar med mig ett par skor till på min resa.
Tror min väska är lite för tung, därför:p
Sen tänkte jag ta ner mina bilder och allt idag. Så jag slipper tänka på de nästa vecka.
För nästa helg drar jag till Albany, och då ska Tones syrra ha väskan.
Shit känns jätte konstigt!
Men jaja! :) Får bo hos dom vi känner i San Fransisco nu iaf! :D Underbart!
Och hon är så söt. Hon har redan börjat planera massa vi ska göra när jag kommer!
Som att åka ner och hälsa på hennes barnbarn som bor 1 timme ifrån dom! :p
Nej nu ska jag fortsätta lyssna på Pitbull-Hey baby, och rensa! WIIHO
Såhär ser det ut just nu:p


Här är väsk och sko högen, ser inte så mycket ut, men tro mig de är massa skor under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0