SNOW?!

Va i helvete! ursäkta mitt språk. Men va är detta?!
Nyss vare ju 20+ med blå himmel och sol. Men nu nu är det kallt, 0 gradigt och SNÖÖ!
Detta är inte okej. Jag hoppas på gud att de försvinner till helgen. Orkar inte med snö.
och bara för att det va snö idag, nej men då ska ungarna ha delay i skolan.
Gick iofs bra, men fortfarande. Gillar inte när dom har de.

Jaja, nu iaf är jag hemma hos tone tonfisk! Mycket trevligt,. Hon gör sig iordning för att vi ska ut och åka bil! :D haha. Vi ska fixa hennes check och sen ska vi till walmart för att jag ska införskaffa 2 kartonger så att jag kan skicka hem grejjer imorn. Lite iaf. Vinterjackan kommer jag vänta med nu tills de verkligen är varmt igen!

Hungrig är jag också! Måste äta min frukt jag tog med mig. hah.

laaater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0