SNOW?!

Va är detta?! alldeles nyss vare ju 20+?! va hände med de otroliga vårvädret?! Detta gillas inte för 5 öre!
Jaja, what to do?
Nu iaf har jag städat och haft mig sen jag vaknade igen kl 12! är så otroligt trött.. Vet inte varför, har ju inte gjort nått spec i helgen?
I fredags vare utgång med Jennifer och Tone, lika roligt som vanligt. Träffade Madde, lillkillen och Joel också, så hängde med dom en sväng också :)
Sen blev de att sova hos Madde! Åkte hem runt 11 dagen efter och åkte till Tone.
Lördagen spenderades i Mallet med Marie och Tone, köpte faktiskt inget! Är jag inte grym eller? Jooo :D
Sen hängde jag med tone hem och spelade basket. ahah så kul! De är de vi kommer göra nu! Jag vann första gången, och tone andra, men hon ser sig själv som champion? haha förstår inte riktigt varför:P Sen på kvällen blev de film och mys hos tone med marie och Jennifer:)
Igår, söndag, hade jag Au Pair möte. Då stog bowling på schemat. Haha usch va dålig jag va!
Efter 1½ timme åkte vi och käkade lunch med Danne på ett Asiatiskt ställe i Wilton. Sen blev de lite starre innan jag jempa å tone åkte till henne å spela basket igen.. Jennifer va ju grym!! Hon är champion nu mera ;p
Lite senare blev de att jag och tone kollade MIami resor! DE BLIR MIAMI I MAJ NU :D:D Så de ska vi boka ikväll! Hittade flyg för 90$ :) wiihoo! å då kan jag också säga upp mitt gym kort! yey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0