Sorry

Sorry för dålig uppdatering, Men dagen har varit grymt lång + att jag har pluggat lite och hållt på med yngsta tjejen som tagit alla mina krafter.
Jobbat 14 timmar idag då jag egentligen bara får jobba 10 timmar.
Är slutkörd, så sängen låter otroligt lockande just nu.
Stackars mina vänner som försökt få tag på mig nu under hela kvällen. Min privata mobil som jag använder har legat på laddning uppe på mitt rum, så har bara haft jobbtelefonen hos mig. Så har inte hört när de ring och smsat.
9 sms hade jag fått och 5 missade samtal.
Stackarna. Förlåt. Men prata iaf nyss med sötnosen Tone<3 stackarn, är sjuk igen med svullna halsmandlar och allt. Värre än mig ju. Och jag som inte har en mjälte. Måste ju på nått vänster ha bättre emunförsvar än henne!
Imorn blire iaf läkaren med henne, då jag också inte gillar läkare. Så ska vara stöd.
Nej nu ska jag krypa ner i sängen, ny duschad och helt slut. Och läsa min älskade bok som är grymt bra. "Being Nikki" av Meg Cabot. Nått för er som gilalr att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0