01.10

Asså, grejjen är att jag är super trött. men vill inte sova. Men jag Borde sova. Flr jaghar 10000 grejjer jag måste fixa imorn typ.
Ska iaf inte jobba imorn, har fortfarande ont. Så ja.
Idag iaf, va det sååå mysigt att träffa Becca igen! har saknat henne grymt mycket. Vi satt på ett fik på östermalm som heter Corner. Riktigt mysigt :) Snackade om precis allt! Ni vet RIKTIGT tjejsnack i 2 timmar.. Tills hennes gullige kille kom:P haha, stackarn. Han måste frusit, Men jag fråga faktiskt om han ville ha min filt :) Haha.. Men är man en man så är man ;D

Jag kanske ska gå och lägga mig så jg inte vaknar FÖR sent imorn.. har som sagt lite att göra..

Nej, usch.. haha. Här kan jag icke sitta. Hoppas att datan startar imorn också :P :)
See ya all then :D

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0