19

nu är jag hemma igen. När pappa kom hem så gick vi till banken först sen tog vi tåget till Harrow on the hill. Där köpte vi Ostercards, Sl-kort typ:p Där hittade vi Världens shoppingcentrum som vi kollade i! Shoppa inget dock. Hitta inget jag blev såld på.. Men imorn bär det in till london med bröderna, när pappa jobbar.
Runt 6 så satte vi oss på en jätte mysigt restaurang där vi åt födelsedagsmiddag. Myspys.

Men va tror ni har hänt. Jo det har varit stopp på våran linje så att vi fick vänta över 20 min på tuben när vi skulle hem nu! Och det är KALLT ute! Inte okej! Jaja. hemma nu iaf och ska dricka kaffe + äta massa godis och chips!
Nu ska pappa ha datan. Skriver väl mer sen.
Ska bänka mig i soffan med boken nu (Twilight)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0