3 timmar kvar

Tjeena alla!
Ja nu är det bara 3 timmar kvar innan jag ska sätta mig i taxin och åka till flygplatsen med pappa och bröderna. Ska bli tråkigt att åka hem, men jag saknar alla där hemma också. Så.. ska hoppa in i duschen snart och börja fixa det sista!

Igår iaf, åkte jag in själv till Harrow-on-the-Hill och shoppade. Kom hem med presenten till pappa och ett par uggs! Woho! har letat efter ett par jag gillar. Men igår hittade jag dom! :D
Pappa fick iaf en skjorta med matchande slips! han blev superglad :) På vägen hem handlade jag lite mat och gjorde mat till alla, innan jag drog in till stan för att möta upp Jennifer för en drink! Sjukt kul att träffa henne igen. Vi gick i samma klass på gymnasiet. Hon och 2 till från den klassen har flyttat hit. Är lite avis faktiskt! Vi satte oss iaf på en bar i Soho. Runt 10 drog jag hem för att packa klart. Sen måste man typ ändå åka hem vid 11 för att sista tågen går vid 12 här i london ^^ Inte riktigt som hemma..

Jaja, nu ska jag hoppa in i durren och så innan jag ska röra mig mot affären!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0