FFS

Jag är så grymt jävla trött på att vara förskyld! är inne på min 3 vecka nu, och jag orkar inte mer nu! Fick gå hem från jobbet igår pga att jag fick svårt att andas.. Och inte f**n hittar läkare nått heller. Har fått ont i magen IGEN! och gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! vet inte vad jag ska ta mig till snart!
Men i övrigt mår jag prima :) Tur de..
Idag efter läkaren iaf tog jag mig till Åhléns för att köpa film, för att ha nått nytt att se på hemma. Köpte Dumpa honom och 17 again! Va tvungen att lisom tröst köpa nått. Tycker lite synd om mig själv. Hah (a) köpte Twilight första boken också! Ska krypa ner i sängen snart med en kopp te och den snart (:

Måste bara säga, Omg va zac Efron är! herre jösses! och sen han Alex i Dumpa honom. Tänk om man kunde hitta någon som honom. Helt underbar ju..
Men snart kommer mamma hem med pizza till mig, ska bli sjukt gott! Mums (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0