Gäsp *

God morgon, eller ja god förmiddag kanske :p
Hur är det? med mig är det likadant som igår. Känner fortfarande av i lungorna och snorar och hostar som bara den.. Känner mig fortfarande hängig. Även om jag orkar röra på mig.
Vad ska jag göra idag då. Blir i vilket fall som helst en snabb fika med Becca, saknar henne som tusan! Vi ska snacka av oss lite iaf. Innan det ska jag få tillbaka mitt headsett av B, ska bli trevligt att se honom också. Sen efter fikan md Becca ska jag bara hem och sooova!

Vet ni? jag tror min läkare har ringt.. men jag vet inte om det va han. Hann inte svara :/ Och nu kan jag inte ringa för dom har lunch... Jaja, jag får ringa honom sen, eller om han kanske ringer till mig efter han lunch.. Hum.

Nej, ska nog ta och försöka ät upp min pizza nu och fortsätta lyssna på Jordin :)


Jordin Sparks - S.O.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0