HAHA

Såå, nu är jag hemma igen.. Efter vällingby ringde jag till lollo och hörde va den människan hade för sig. Fick veta att jempa skulle till henne ochfika så jag tänkte: Why not liksom? :P Drog dit och blv kvar i 2 timmar :D Köpte med mig lussebullar till oss. Sjuk mysigt asså. Har hunnit med lite idag, tack å lov.
Haha, när jag kom in i expert butiken så sa jag att jag vill ha tackkort, men visste inte hur jag skull fixa det. Så han bah: kom med här kan vi kolla, förresten va för tackkort vill du ha? Jag bah: Ehm Studentkort? :$ Han: HAHHA, ja jo, bättre sent än aldrig kanske:p
Efter mycket velande så valde jag en som va hyffsat bra. När jag sen skulle gå och jaghade fått veta när jag kunde hämta korten så sa han: Ja då kan du ju komma om ett ½ år och fixa julkorten ;) jag:HAH väldigt kul. Dom är faktiskt snart klara :) *stolt*

Den killen asså. HAHA vilken lirare :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0