över

Ja, hej alla! Nu är julen över! Eller haha, inte här i london förresten! Det är julafton här idag, den 25!
Så man kan säga att jag "firar" julafton 2 dagar :)
Idag är ALLT stängt så jag tog mig en riktitg sovmorgon. Och vet ni!? Min nackspärr är BORTA! Woho!
När jag vakna gick jag direkt till köket och värmde på pannkakor och satte mig i vardagsrummet med nutella burken brevid mig och en kopp te med honung :)
Efter de tvinga pappa med oss ut i det fina vädret på en promenad :) Riktigt skönt, och så fick man se mer utav north wood!
Så otroligt mysigt, men för att vara julafton tycker jag det verkade vara väldigt tomt i varje hus. :/
Måste faktiskt hoppa in i duschen strax, för vi ska på middag ikväll till pappas jobbarkompis som också bor här :) 
 
Vi ska vara där vid 5 så jag har typ 1 timme på mig :P

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0