SNART SNART

Om ca 45 min kommer taxin hem till pappa, då vi ska bege oss till arlanda för att sen åka till london :D  Jag är så fucking nervös! Asså jag är typ yr och allt! Jag HATAR att flyga! Värsta jag vet..
Och fick reda på att vi ska äta middag på arlanda så ja, vi får väl se om jag får i mig nått ^^ Skulle jag inte få det får pappa köpa nått till mig på flyget. Sen ska jag faktiskt bunkra upp med en massa godis, för jag ska sitta bänkad med ipoden i öronen och min twilight bok i knät på planet! 

Asså min migrän vill inte försvinna! Bajs! Och den sitter i tinningarna. Inte bra när man ska flyga. Har hört att man typ ska rådfråga en läkare innan man flyger om man har bihålsinflammation. Men det har ju inte jag, som tur är. Men iaf! Jaja, det går nog bra. Bara jag får lyssna på musik så! :)

VÄDRET I LONDON ÄR MINUSGRADER OCH SNÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0