I'm back

Hej alla!
Ja nu är jag tillbaka igen, såhär lagom till första advent! Står på benen igen nu, även fast jag åkt på en äcklig förskylning ^^ Men så kan det vara!
Sitter här på mitt rum och snackar med M på sms och lyssnar på min nya idol Daniel Merriweather. Idag har jag iaf bara varit hemma, jobbade idag och kommer inte göra det imorn heller.. Vill vara frisk tills på fredag då jag ska med min "lillasyster" till hennes land. Där vi ska bara vara över natten. Kommer bli sjukt mysigt! Längtar så sjukt mycket! Bara vi och några andra. ska bli mys de!
Har även varit i stan med "lillasyster" och shoppat idag sen har jag köpt förskylningsgrejer också:p
Segt men jag va tvungen! Bilder får ni se sen (:

Nej nu ska jag återgå till att snacka med sötnosen i Tele!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0