22.15

Tjaba alla.
Nu har jag precis kollat klart på criminal mindes. Så bra! men herrejösses vad det finns läskiga människor! Darin call som det handlade om hade blivit som en fånge hos sin egen pappa när han va 6 år, och nu ville Darin då ta revansh!
Himmla läskigt! Men men, Usch asså! Tänk att det finns sånna människor på riktigt! Sånna som dödar andra och misshandlar små barn, även vuxna.
Det är fan hemskt.

Nu har jag iaf satt på en till tvätt och ska gå och fixa mig snart. Ska upp sjukt tidigt imorn. En sotare kommer hit runt halv 9 imornbitti så ja. Men det blir bra för jag ska förhoppningsvis äta lunch med min pojkvän och sen hämta skorna som varit inne på lagning.

Hörs sen :)
Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0