baad

Hej alla!
Sorry för den dåliga uppdateringen! Men sov lite för länge imorse, och tog det alldeles för sakta. Så jag hann inte.. :p en dålig ursäkt, jag vet. Meeen iaf!
Dagen rullade på, men det va ta mig tusan inte kul att jobba med ett huvud som sprängs i 10000 bitar! Kan jag lova. men nu är det typ borta, så jag hoppas på att den inte kommer tillbaka, den rakarn!
Käkade lunch med alma på jobbet, och tog det grymt lugnt. Efter det bar det hemmåt för att vid 5 möta upp tha gangsta!
Vi körde på en lång promenad idag som innehäll massa skratt och en massa "seriöst" snack ;d
Alltid lika kul att träffa den snubben ;p Man blir på så bra humör liksom (a)
Vid halv 8 gjorde jag iordning mig kära middag som bestod av kyckling filé och nudlar, mums! Vet ni vad jag gjorde sen, HAH! Jag tog mig ett bad, väl förkänt. Så nu känner jag mig som en babyrumpa!

Oj, haha, va långt det blev om min dag.. Men så kan det va :p Läs och njut typ..
Nej, men kan inte ni komma med försölag om vad jag ska skriva? Jag är så dålig på sånt :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0