FROST?!

God morgon alla sunshines!
Läget med er? Med mig är det iaf skit bra:) Vaknade för typ 1 timme sen, och skulle gå ut duscha. Vet ni vad jag mötes av? Jo FROST!

Vet inte om ni ser de, men på väster sida på gräsmattan där så är det frost..

Det va freeeeezziing kallt att duscha ska jag säga. Trodde mitt hår skulle frysa till is eller nått. Men jag kan glädja mig åt att det faktiskt inte blåser, då hade jag faktiskt skippat duschen:p
Nu sitter jag iaf här och äter fil till frulle. Går hyffsat bra, har inte fått så jätte ont i magen än. Och jag hoppas att jag verkligen inte får det heller.

Nej nu ska jag äta upp och sen ska vi packa in i bilen och fixa det sista. Får uppdatera någonstans på vägen! Hörs sen!
PUSS&KRAM

 


Titta, möttes även av en ros mitt i allt frost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0