gårdagen

Hej igen alla!
Ja igår va vi ju ute på restaurang och åt för att fira michelle! Vi åt på en italiensk restaurang. Jag säger bara så goooood MAT!
Vi hade super trevligt och hon fick sina presenter :) Av mig fick hon ett halsband med ett hänge som har en sten i ett hjärta. jag har likadant (a)
Efter det ville vi inte gå hem direkt så vi kollade till HBJ (Harry B James) Men det va typ 40 min väntetid, så vi drog till Soft bar och kök istället :) Mötte upp pojken min och hans 2 arbetskamrater! Mycket trevligt.

Dansade så mycket att jag knappt kunde gå tillslut när vi skulle hem! Haha! Meeeen jag får väl skylla mig själv! xD


Michelle och lollo on tha restaurang!


haha, jag och saraa!


Kimmo, hade även vägarna förbi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0