glaaaaaaaaad!

Jaaa, jag känner mig som en liten flicka ppå julen som fått precis det hon önskat sig! Fick nämnligen packetet av tuva idag i posten. Gick nyss dit för att kolla, och då va den där :D :D
Så idag ska det börja läsas!
Igår va jag och fixade till mitt hår, blev hur bra som helst. tog dock 3 timmar. Satt ifrån 11 till 2! För hon la i en hårinpackning,slingor,toning och sen klippte hon sist :)
Blev grymt nöjd med färger och slingorna! På eftermiddagen ringde iaf P och frågade om jag ville följa med på fika, och de tackar jag icke nej till. Så han kom och hämta upp mig sen blev det fika på Knut Jöns :)
Sen väntade hans jobb igen och då skjutsade han hem mig innan. Väldigt kul att träffa honom igen..
 
Idag iaf, så ska jag och familjen till väla centrum för att shoppa lite. Så vi ska väl börja göra oss iordning nu för att kunna åka runt halv 1 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0