Hej alla! ;)

Hur är det med er? Med mig är det sådär. Trött som tusan, och allt sånt där..
Jobbade ju från kvart i 10 till 7 idag, JOBBIGT må jag säga. Men värt det :p Peeengar! Men dagen började inte riktigt som jag ville, försov mig och hann inte äta frukost, utan fick trycka i mig en macka från presbyrån 5 min innan jobbet ^^ Dagen rullade på och jag har till och med hunnit köpa alla presenter :)
Fick även veta att jag kommer behöva byta pass imorn, och börja 10 istället för 11. En timme bara, men det kan vara mycket!
Ska nog gå och lägga mig strax och sova, ska bara föna håret och göra mig iordning de sista.

Nej, jag får väl se till att gå upp i tid imorn så jag hinner slänge iväg ett inlägg innan jag går :) Vad sägs om det?

Tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0