Omvridning av klocka...

Ni har inte glömt att ställa tillbaka klockan 1 timme va? Vet ni? jag glömde det igår när jag gick och la mig, så idet kanske inte är så konstigt att jag är trött nu! Trodde klockan va 12 när den va 11 liksom :P

Juste, godmorgon förresten :) Lääget med alla?
Själv är jag super trött för att jag somna inte förens 20 i 3! Pga att JAG inte kunde sluta läsa min bok, som jag nu läst ut och ångrar det stort! Ville ju ha något att läsa idag! Men men, så kan det va när man fastnat och bara kan inte sluta läsa! (a)
Idag är det mycket bättre väder här nere, eller ja, det regnar inte iaf! Så jag ska nog ta på mig träningskläder och gå ut och gå en långpromenad faktiskt. Men har inte riktigt bestämt mig. Skulle behöva åka till Väla centrum och shoppa lite leggins + smycken. Men får se om jag kan övertala pappa till att göra det. (a)

Ska försöka smita in så tyst som möjligt i rummet brevid, min lillebror sover fortfarande så. Ja!:p

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0