ready

Hej,
ja nu är jag hemma igen från stan. va så  mysigt att vara där med pojken! Vi fick även sällskap av tuva lite senare.
Vi började med att kolla i lite sko affärer. Hittade ett par skit fina stövlar i brunmocka med nitar i vristen. Sjukt sygga. Och med en sådan underbar pojkvän man har köpte han dom till mig (a) de gick på 799kr. 
Sen åt vi även sushi till lunch i pk huset. Mums mums. Sen bar det åt till massa andra affärer för att vi sen skulle slinka in på hm och köpa min kjol jag längtat efter, jag vet inte hur länge! Men 1 sak jag faktiskt inte hittade va ett par leggins. Jag är så kräsen när det gäller sånt där! Hatar det. jaja.

Nej nu ska jag packa klart. Hoppas att pappa kommer snart!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0