sängdags

Ja, nu sitter jag här för sista gången idag.. Dags att hoppa i sängen med andra ord, eller ja iaf börja göra sig iordning :p
Börjar bli trött ja! Imorn som sagt ska jag äta lunch med min kära pojkvän och sen blir det kanske en rundtur på stan för att jag sen ska hämta ut mina skor som varit på lagning (som jag skrev i förra inlägget;d) haha, det komiska va att han bara suckade när han såg mina skor:P Fattar inte hur jag lyckas faktiskt. Men sånt är livet, har man en tedens att förstöra klackarna så har man helt enkelt (a)
Imorn blir det även en snabb städning av mitt rum innan vi börjar rulla ner till skåne runt 7 tiden :) Kommer bli så skönt att komma ner dit, även om jag fortfarande inte mår bra. Skulle jobbat i helgen, men det funkar inte med min mage. Är sänkt på dagarna, men kämpar iaf. Många nu som frågat om jag är gravid, och nej det är jag inte! Det är jag helt säker på..
Jaja, nej nu blir det att göra sig iordning och sedan sängen :)

Vet ni nått mer, den EFTERLÄNGTADE LÖNEN kommer in till de flestas konton om bara 10 min! Woho:D

Godnatt på er alla söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0