satans trött

Ja, det är precis vad jag är! Sataaans trööött! Har inte gjort ett skit nu på kvällen. Förutom att laga min kjol:)
Ska nog gå och sova strax eftersom att jag låg vaken till 20 i 2 inatt. När jag egentligen trodde att klockan va 20 i 3^^
och vaknade 11 idag så, det blir nog verkligen sängdags för mig strax. Ska upp hyffsat tidigt imorn för att duscha och sen cykla in till frissan och klippa+färga håret innan vi ska åka till M&C för att äta lunch på Hovshallar med dom :)
Mycket trevlig. Sen ska jag även träffa P på eftermiddagen för en fika! Ska bli grymt kul att träffa människan igen! Va ett bra tag sen nu!

Nej nu är det dags att gå och fixa iordning sig och sen lägga sig i sängen för att läsa!
Sov så gott alla!
Godnatti! <3


tuva så söt i sin nya frisyr:)


Kommentarer
Postat av: Tuva

TACK raring. :) Va glad jag blir. Puss på dig

2009-10-26 @ 17:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0