Segt som fan

Ja, det är va de är! Har typ inte gjort ett skit idag, eller jo det har jag visst. Jag har varit på lunch med pappa, mina bröder och M&C. Vi va på hovshallar och åt buffé! Mycket gott. Har även övningskört en massor idag. Men det här är väl det jag har gjort. Sen somna jag på sängen i 1 timme, va såå trött!

Imorn blire klippning+färgning som gäller på morgonen, sen ska jag nog träffa P för en förmiddagsfika :) Mys. Sen ska jag nog hjälpa pappa lite på tomten och hämta mitt packet från tuva:) Hon har skickat ner boken nu, så förhoppningsvis kommer den imorn :) Jag som haft sån panik över att jag inte haft nån bok behöver nog kanske inte ha det imorn :D WOHO.
Nej nu ska jag äta blåbärspaj med vanlijssås och en kopp te samtidigt som jag ska fortsätta kolla på Tinas matprogram. Haha, så kul. just för att Victoria Silverstedt är med. Hon är såå rolig/överdriven. Men ja. haha.

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0