Lagning av mobil

Ja, då är jag hemma igen:) Tog mig i kragen och åkte med pojken när han skulle åka och jobba och åkte till elgiganten i bromma för att kolla min mobil som just nu lever sitt eget liv.
Dom sa typ att det kan vara sim-kortet som är gammalt ^^ Förvånar mig iofs inte, med tanke på att jag haft det i typ 2½ år :P
Men lite tid hade jag också på mig att hinna gå in och titta på en dator som jag skulle vilja köpa.. kanske får göra det nästa månad (: Men hittade även 3 filmer jag ska titta på ikväll hade jag tänkt!
Hittade Bring it on, Duplex och Bridget Jones' Dagbok. Mys mys.
 
Juste, ringde precis till Comviq och pratade med en kille om min mobil, och svaret jag fick va bara att jag skulle pröva sim-kortet i en annan mobil och se om samma sak händer då, om det gör det är det ju sim-kortet och då är det bara att beställa ett nytt för 95kr ^^ Annar är det lagning som gäller och de betyder att jag blir utan mobil i 2-4 veckor ^^ Vad är värt att göra?
Nytt sim-kort eller lagning?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0