Back from the dead

Haha, ja nått i den stilen. passar faktiskt in på min vecka när jag va i Norge :p Låg med 38/39 graders feber från lördag till tisdag typ! Efter de fortsatte de göra ont i kroppen, samt att jag Inte kunde svälja pga halsen och hade ont i öronen. Vet ni? Sen har jag fått ännu fler utslag på kroppen, vette tusan va de är för några, men haft dom har jag i 1½ vecka. Små finuler de asså!
Rolig vecka va? :p
Nej då, även fast jag varit sjuk har jag haft det helt underbart med faktiskt hela släkten för en gångs skull! + min kusins flickvän :)
haft underbart väder fram tills fredag.. Sol, blå himmel/mulet, vidstilla. Ja ni fattar:p

Idag iaf, ska jag göra klart mina visum handlingar eftersom att jag har tid imorn kl 08.00 på amerikanska ambassaden!  Mindre kul, men måste göras! ^^
Lite senare ikväll ska jag även träffa michelle och Lollo! Mys, vi har inte setts på I don't know how long liksom! :p

nej, nu åter till den goda frukosten mamma köpt och sen ska jag göra mig iordning för att bege mig till Vällingby där jag ska ta ett 5x5 cm stort foto till mitt visum:)



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0