blah blah blah

Jaha, då va vi framme vid den dagen jag ska åka hem till sthlm igen då ^^ Just nu sitter jag och skriver på mitt projekt. Eller jag tog en paus just nu. Sitter med min lilla data och skriver detta:P Pappa är och jobbar och jag måste packa skriva klart mitt projekt och duscha.. Jaja..
Hurrni! jag åker om 4 dagar! Om 4 dagar sitter jag på planet från frankfurt med steffi och natalia, för att flyga ytterligare 8½ timme..
Herrejösses det går undan liksom..
Men igår lovade jag ju att lägga upp bilder på det jag shoppat, så här kommer de :)

 ´     

Ja, detta va vad jag shoppa. Förutom de 3 första sakerna, för det fick jag av pappa :) Tack pappa! I love them! De är resväskan till USA, nya skor och ett par långa träningsbyxor :) Mycket fint!
Nu ska jag fortsätta skriva och gå ner till affären så att jag har det avklarat! PUSS




Kommentarer
Postat av: Emelie

Snart drar vi! :)

2010-04-29 @ 22:48:28
URL: http://labelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0