Dag 3

Gooooooooooooooooooooodermoooooorgon allesammans! Jag är på sjukt bra humör idag, varför vet jag faktiskt inte. Usa börjar närma sig dag för dag, och det är såååå många som jag vill hinna säga hejdå till! Men jag vet inte om jag hinner! Känns sjukt jobbigt! Men men.
Somnade lite för sent igår tror jag(a) haha, men hade en sån jäkla rolig koversation på msn med en kompis! xD haha!
Nu har jag precis ätit frukost iaf och ska skriva lite på mitt projekt tänkte jag. Runt 2 ska jag röra mig in till London och självaste Oxford street/Bond Street. för att kolla på resväska och träningsett. Kanske kan hitta mig ett par snygga convers också, ett par vita. Men de är inget krav. :p hha!

Hittade ju saker inne på primemark igår. Här är det jag hitta :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0