kväll igen

Asså jag bara känner hur dagarna flyger iväg. Vet inte hur jag ska hinna med allt faktiskt. Funderar på att ha skrivit ut alla bilder och skaffat ett fotoalbum till måndag så jag kan packa ner det i väskan så jag har nått att trixa med i London! Men allt annat. Fernanda en tjej som kommer till NY samma dag som jag är typ redan klar med projektet och jag har inte ens börjat. Funderar på att skriva ut allt om familjen idag och sita och skumläsa allt + lite som jag ska skriva om sverige. Eller helt enkelt ta den biten imorn på dagen och skriva om mig själv idag kanske?
Gaah, jag vet inte hur jag ska få ihop allt. Sen får jag panik när jag tänker på att jag måste resna min garderob och de bör jag göra innan london. Och en till sak. Nästa vecka får jag hem min flygbiljett. Herrejösses. tror jag kommer fatta att jag verkligen ska åka då. jag gör nog inte de nu riktigt. Nu är allt bara så spännande och så. Men att jag ska lämna alla för 1 år känns rätt läskigt och rätt så overkligt.

men men, 1 sak i taget får man väl tänka. Är jag klar med 1 sak ska jag vara glad. Och sen tänka på nästa. Inte ta fler åt gången, kanske är då jag blir stressad. Ingen aning. Men men.
Ikväll ska jag nog läsa och bara ta det lugnt. Lämnar projektet åt sidan och får ta tag i det imorn. Japp. Så får de bli.

Så dags för diskning sen te och min underbara bok. Kanske ska bädda sängen med rena lakan också(a) Efter de kan jag få läsa min bok..

Hinner nog skriva sen, bröderna mina ska ha datorn nu.
Puss på er alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0