lite försenat men..

Har ju skrivit att jag skulle på spa med mamma i söndags. Vilket jag var:)
God morgon alla förresten.. Men iaf, jag tänkte berätta lite om spa dagen!

Det började med att vi mötte upp morfar utanför centralbaden, där vi skulle på spa. Han lämnade en present till mamma och frågade mig hur länge jag blev borta i USA. Även jag fick faktiskt en present av honom. 1000 kr till resepengar. Och det passade perfa, eftersom att jag är i london nu :) TACK MORFAR! Sen bar det av till Centralbadet och vi checkade in och fick handduk och morgonrock. Vid 12 kom det en tjej som ropade upp mitt namn, och det va dags för min första behandling som var klassisk massage. Tro mig, ingenting, INGENTING, klår den massagen!
Den va i 15 min iaf, så 20 över 12 kom det en annan tjej och hämtade mig som tog mig ner till bassängen där mamma simmade, vi gick in i ett behandlingsrum där jag fick lägga mig som i en maskin. Denna behandling heter Gå på moln, den ska sätta igång blodcirkulationen i benen. Och de varade i 30 min! Tror seriöst att jag somnade. HAHA. Men de kan kännas obehagligt i början, för det känns som att du sugs in i maskinen och att den sen spottar ut dig:p Men jäklar va man verkligen gick på moln efteråt. Benen va lätta som fjädrar!
Efter mina 2 behandlingar gick vi och satte oss i jacutzin, eller hur det stavas, och badade lite. Sen blev det bastum ett litet tag innan jag blev grymt hungrig så vi gjorde oss iordning och gick.
Men någon mat blev det inte för mig. Mådde så satans illa. Men de behöver vi inte gå in på. Men iaf.
Hela dagen va super mysig och behövlig.

TACK MAMMA FÖR EN UNDERBAR DAG, och att jag fick detta av dig när jag fyllde år. Och att vi HANN göra det innan jag drar iväg till USA!
LOVE YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0