MINA FÖTTER

MINA FÖTTER VÄRKER NÅTT SÅ FRUKTANSVÄRT!
ja, man kanske inte skulle tagit på sig sina nya ballerina när man inte visste hur långt man skulle gå idag! smart ass liksom.
Tog ju pendeltoget till Watford, och då tror ju jag att köpcentret ska ligga precis vid stationen. Men icke! haha. Istället hittar jag en pojkskola med lite söta boys i! :P haha! Nejdå. Ringer till pappa och har lite smått panik över hur jag ska hitta, och han vet inte hur man går dit. Men iaf. Sen kom han på en lösning och sökte på Watford på Google Earth, så det slutade med att han fick guida mig väg för väg för att jag ens skulle hitta. Ungefär 30 min senare, tada, Så hittar jag köpcentret!
Jäklars va stort det va, hittade självklart primemark! I love that place! Där inne hittade jag ett par jeansshorts och en tunika som man kan ha till la standa och ett par skrubbhanskar! Sen skulle jag då leta efter ett par convers till mami, och hittade tillslut en butik som hade det! Köpte mig även en engelskbok Dear John blev det:)
Ett par låga röda blev det, och så glad hon blev:) Hittade till och med en STOR resväska för 25 pund som jag och pappa ska kolla på imorn inne i London.

Ni får se allt senare + dagens! För nu måste jag skriva på mitt projekt igen innan pappa kommer hem då vi ska åka till FInchley road och gå på bio och äta mat!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0