Pre-Prodject

God morgon sötnosar!
Jag har seriöst inte sovit ett skit i natt! Hatar när sånt händer, har bara legat och vridit mig hela natten. Jaja. Men har iaf fått veta att de är 2 tjejer som också ska mellanlanda i frankfurt och åka med samma plan som jag därifrån :) Så det blir nice iaf, Sen har en annan gett oss lite tips för hur vi ska ska skriva vårat pre-prodject.
Eller ja iaf hur vi ska kunna komma igång:p De roligaste är att alla är i lika gamla som mig! Woho.

Jaja, nej. Nu ska jag duscha och sen ska jag rensa tvätten. Ja jag har tvättid igen ^^ När jag sen har satt på en tvätt vid 12 ska jag dra in till vällingby och sätta in pengar till mamma.

Hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0