Sol, sol & sol

SOOOOOOOOOOLEN skiner fortfarande och JAG har fått lite färg! Woho! De får mig bara att längta ännu mer till USA! Såg att carro har haft 35 grader i philadelphia:p Och de är bara 3 timmar från mig. Men de betyder iof inte att dom har lika bra väder. Men iaf, hoppas kan man alltid (a)
har kommit till mitten av 3 boken av twilight nu. Och jag vill nästan inte läsa mer. Men den är så grymt spännande. Längtar till jag får se filmen!

Iaf. De slog mig just att jag fortfarande inte satt igång med projektet och mitt album jag ska göra till familjen. Samt att jag inte löpt presenter än. Och jag har bara som sagt 1½ vecka kvar hemma i Sverige. Stressen kommer ikapp mig titt som tätt.
Men de ska nog lösa sig. Sanna ska hjälpa mig att skriva ut de bilder jag vill ha med i albumet. Sweetie. Men ändå. Kanske ska sätta igång med projektet ikväll. En början iaf:)

nej, nu ska jag hänga tvätten jag satte på för ja typ 5 timmar sen:p haha. har inte orkat. Men bör göra de nu innan de är försent. Sen kanske man ska börja fundera på vad man ska äta till middag. Mamma ska ha en klass ikväll. Så jag och bröderna ska äta själva.

vad jag mer bör göra, är en lisa på vad jag har KVAR att göra innan jag drar. Ytterligare en bra sak att tänka på och kanske göra ikväll också:p haha.

Nej nu tillbaka till min stol i solen, men först Tvätten(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0