5 dagar

5 dagar sen jag skrev då! Senast va i fredags då det blev party på Empier hotel i NYC med tjejerna! Camilla fyllde som sagt år! Och vi hade det Awsome! :)
Nu är det herregud, redan torsdag imorn! De är det jag säger dagarna går så jäkla fort här! Jaja, i vilket fall som helst så kan jag uppdatera mer om min helg imorn!:p för då har jag lagt in bilderna också från i helgen.. Men 1 sak kan jag berätta, eller kanske 2..
va på 6 flags i söndags och i fredags blev min kamera snodd^^ Surt svar ja! Så en ny kamera kommer jag typ införskaffa i helgen.
Så blir inte mycket bilder nu fram tills jag skaffat den.. Kommer sno alla bilder från Natta iofs om hon tar på oss och det vi gör! Gjorde de nu från emma när vi va på 6 flags! :P
Nej, nu ska det sovas igen. Hoppas att jag kan somna direkt nu, så att jag inte ligger och drar mig i typ 1 timme!
och Christopher för att du ringde idag! Så kul att prata med dig igen! :) Saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0