är glad för att skype..

Jag är så glad för att skype finns! Nu idag när jag och barnen kom hem så skypade jag först med pappa och Katarina och sen med mamma! Asså utan skype tror jag inte att jag klarat mig här i 1 år! ^^
Igår på kvällen när jag slutat åkte jag och hämtade upp Jennifer och sen drog vi till starbucks i 1 timme eller så och snackade om hennes NYC tripp:p haha! Så sjukt kul! Sen bar det av hemmåt för att sova.
Vakna upp vid 7 och va hur trött som helst! Men bara att palla sig upp. Jag och barnen slappade hela förmiddagen och gjorde iordning picknick runt 12 och drog sedan till Cranbury Park för att ha lite picknick innan vi drog och spelade minigolf!
Vart lite tjaffs och bråk, men de löste sig. Vissa är som jag. DÅliga förlorare helt enkelt:p Men så är det ju. Hur glad blev man när man va lite och inte vann liksom? Inte så glad.
Nu gör jag mat till mig och barnen, de börjar nog bli lite hungriga. Det blir pasta till lillen och mig och fiskpinnar och popcorn shrimp till killen:) Mums..
Minigolf banan :)
cranbury park :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0