lite snabbt sådär

Tänkte bara slänga in ett litet snabbt inlägg sådär va!
Nyss hemkommen från en skön och lugn kväll hos emma :) Satt och fixade med våra scrapbooks! Haha! På 2 timmar typ så hann vi göra vadå 2 sidor? :p Tar tid om de ska va fint va!
Hon kände sig lite stressad eftersom att hennes ska vara klar typ innan hon åker, men jag har ju 36 veckor på mig :p Men tro mig jag ska inte bara gör 1 ^^ har typ 2 kvar!:O
Idag på dagen va jag och emma på Michaels! BARA SCRAPBOOK SAKER! snacka om att jag va i himlen! SÅåå niice! Köpte hur mycket som helst! Sen va de en tjej framför mig som hade en 20% off grej som jag fick! Niice säger jag bara! Snällt av henne att ge mig den liksom!
Imorn blire IKEA med emma när jag lämpat av barnen också! Ska köpa oss lite godis och sånt, sen käka SVENSK lunch där. Innan jag börjar jobba igen, På kvällen blir teater show, och sen mys hos emma då sophie joinar oss också! Kanske blir en sleepover hos emma imorn för min del:)  De får tiden avgöra!
Nej, nu Sleepiiii time! See ya tomorrow! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0