SCRAPBOOKING WITH EMMA

Tjenixen allesammans!
Dagen har flytit på väldigt bra idag. Inge tjaffs eller nått:) SÅnt gillar vi :D
När pappan kom hem åkte jag till emma direkt för att vi skulle fixa med våra scrapbooks! Haha, och hur mycket gjorde vi? Hmmmmm inte mycket va! Börja med att vi fixar hennes och hennes kompis flyg till LA i typ nån timme innnan de va bokat! Sen sitter jag och kollar på flyg tills i maj, och vad de skulle gå på:p Så man vet liksom! Sen ringer natta ( från min gymnasieklass, som bor i seattle) snackar med henne om min sista månad och om att vi kanske ska dra till Hawaii 1 vecka! :D Niice! SEN efter det sätter jag och Emmsis igång med scrapbooken i ja 30 min? haha, sen skulle jag hem:p
Herrejösses! Men hon har inte mycket kvar nu, vilket jag inte heller har. Eller ja från dessa 3 månader iaf. Har ju bara 1 eller 2 kvar att göra! :pHerrejösses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0