den sista tiden av 2010

Jaha, nu är det inte många timmar kvar.. Eller jo haha! skojja bara. Kl är ju bara 2 är, snart halv 3..
Men iaf. Mina ungar är inte hemma, så jag passar på att fixa mig iordning nu, de ända som saknas är nyårskläderna och sminket!
Annars är jag färdig duschad och naglarna målar jag just nu. Har även gjort silkeshänder, så nu är mina händer lena som en bebisrumpa! :D
Denna nyår kommer bli underbar tror jag tralalla! :)
Shit va trätt jag blev, skulle nog behöva sova 30 min eller nått! Kanske kaffe? Va tror ni!
Nej nu måste jag måla andra handens naglar! Blir ett rosa/lila nagellack.. tror att de är färgen iaf! Mer rosa är det. med lite glitter i :) Fin fint blire!
LOVE <3
Förra nyår med mina älskade vänner Michelle, Louise och Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0