En kväll för mig själv

Sådär då. Då va man hemma igen, efter en kväll för mig själv på starbucks :)
Drog med mig datan så att jag kunde fixa med bilder och min kamera och sånt. Sen åkte jag även förbi Tone och hämtade mina skidbyxor som hon så snällt hade lagt ut till mig. Hon den skiten är ju i Vermont nu och ska åka snowboard! Är inte alls avis! Inte de minsta!
Men hon kommer hem om 2 dagar, så de är väl iaf possitivt!
Nej man kanske ska ta och slå på en film på tv:n
Update: haha istället för att slå på en film blev det att prata med min älskade och saknade vän Nathalie! Jag saknar henne så! 4 månader kvar babe! Sen ses vi igen och kan festa galet ihop igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0