NHL

Ja jag vet inte om ni sett de på fejjan eller inte! Men iaf! I måndags efter snökaoset vi haft här så skulle jag och Tone på NHL MATCH! :D
Vi gav oss fan på att vi skulle komma in till NYC och se på matchen!
kl 12, hade vi fortfarande inte fått ut bilen från hennes garage, då den va totalt insnöad! Jag kom alltså inte hem på söndagkvällen och kunde definitivt inte komma hem tidigare på måndagen för att kunna jobba, vilket inte va nån fara.
Men vi halv 1 kom vi iväg hem till mig iaf för att kunna hämta biljetterna och duscha, då strömmen hos Tone hade gått ^^ Vilket betydde att de inte gick att gå på toa eller duscha eller nått i den stilen.
Väl hemma hos mig kom vi inte in på min väg för den va självklart igensnöad^^ Men efter mycket om och men så fick vi in den på vägen.
kvart i 3 kommer vi iväg till tågstationen då vi sett att tågen går, men bara 1 gång i timmen^^ Så missade vi halv 4 tåget skulle vi missa matchen..
Denna resa till NYC som brukar ta 1 timme tog nu 2½ timme pga vädret.. Segt värre men vi kom iaf in! :D
Missade de 2 första minuterna på matchen, men precis när vi kom in och skulle gå till våra platser så gör RANGERS SITT FÖRSTA MÅL :D Snacka om att vi blev glada!
Hela matchen slutade iaf 7-2 till älskade Rangers där våran egna Henrik Lundqvist spelar! GO GO GO! Kan ju säga att en NHL match ska jag lungt gå på igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0