resultatet

Ja, som ni vet så bakade ju vi pepparkakor igår:p
Ska jag vara ärlig så va dom inte sådär jätte goda som dom brukar vara! Men jaj.
Pepparkakor fick vi iaf! Och fy satan va kul vi hade!
1. Jennifer och Tone dom jävlarna förstörde mitt jäkla hjärta hela tiden.
2. Jennifer gjorde en katt som ja, är ett internskämt. riktakt mot mig va ;p
3. alla va sjukt trötta

Ni ser ju kombinationen! Garva gjorde vi iaf! Tur de:p Efter de blev det typ värsta massage huset..
Alla massera alla och fixa håret och gud vet vad. Trötta och uttråkade tror jag :p
Så självklart åkte vi och satte och på Dunkin Donuts!
Här har ni resultatet iaf!

Kommentarer
Postat av: Torsteinmolly

Thanks for the information

2010-12-25 @ 21:20:28
URL: http://torsteinmolly.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0