Så otroligt segt

Godmorgon allesammans!
Lämnade nyss in bilen hos Tim, som ska laga bilhelvetet.. Ja, de låter som tusan från den och bromsen typ hackar när man trycker ner den. Men jag hoppas att lilla bettan blir bättre iaf! :p ahh. Ja jag kallar bilen bettan.
Han som skjutasade hem mig iaf sa att förhoppningsvis så blir de klara idag, me är det något mer så måste dom ha kvar den tills imorn^^ Fett segt! Hatar att inte ha bil! MEN dock har min HD sagt att vi kanske ska ut och testköra hans eftersom att han inte kommer kunna köra manuell nu på ett tag så ska jag få köra hans kanske!
De är en feting bil, jag ÄLSKAR den, snabb som tusan är den också! :D Wiihoo
Igår iaf, så hade vi världens jäkla regnväder! Blåste stormar och skit! Och lilla jag körde fram och tillbaka från NYC i detta väder. Kan säga att de va fan inte kul asså! Kändes som att bilen skulle ramla omkull och sånt.
Jaja jag klarade det iaf! Tack gode gud säger jag bara!
Nu sitter jag och väntar på Tone tonfisk. Vi ska nämnligen vara duktiga och gå ut i det fina vädret och *host* springa! Kommer väl bli mer snack och powerwalk än springning:p

Kommentarer
Postat av: tone

tror det är en mustang gt, asso bilen om du inte fatta de ;)

2010-12-02 @ 18:27:38
URL: http://toneiusa.blogg.se/
Postat av: Anders Kallin

Hej Johanna, Får du köra din HD Mustang GT blir till och med jag avundsjuk. Fetingbil skulle man kunna säga/Pappa

2010-12-02 @ 19:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0